ВПРАВА «КРІСЛО АВТОРА» / 10 хв /
Мета: формувати навички активного слухання в умовах
усного спілкування, мотивування дітей до
навчання.
Основні галузі: мовно – літературна.
За
бажанням учні висловлюють свої
враження від перших кроків шкільного
життя.
ВПРАВА «Я –
ХУДОЖНИК» /10 хв /- робота в
групах
Мета: навчати взаємодії в парах та групах.
Основні галузі: мистецька.
Намалювати ілюстрацію до пісні.
ВПРАВА «ХВИЛИНА
ЩАСТЯ» / 7 хв / - робота в парах
Мета: навчати взаємодії в парах та групах, розвивати вміння
уважно слухати одне одного в умовах
безпосереднього спілкування.
Основні галузі: мистецька, мовна.
-
Оберіть «хвилинку щастя» , яку б хотіли
побачити на власні очі та виконайте до неї ілюстрацію.
ВПРАВА « Я – ЕРУДИТ» / 5 хв / -
розгадування кросворда
Мета: формувати навички активного слухання в умовах усного спілкування, мотивувати дітей до
навчання.
Основні галузі: мовно – літературна, математична.
1. Місце ,
де навчаються діти (школа).
2. Предмет
для збереження та перенесення шкільних предметів (рюкзак).
3. Річ, у
якій записують класні та домашні роботи (зошит).
4. Предмет,
за допомогою якого креслять лінії
(лінійка).
5. Предмет.
Що використовують дорослі для обчислення (калькулятор).
6. Предмет,
яким пишуть у зошиті або блокноті (ручка).
ВПРАВА «МАЛЕНЬКІ
ПИСЬМЕННИКИ» / 5 хв /
Мета: формувати навички активного слухання в умовах усного спілкування.
Освітні галузі :мовно – літературна, мистецька.
-
Закінчіть рядочок вірша.
Я – школяр, розумний хлопчик,
Вивчив вже …(«Буквар») і рахую в
стовпчик.
Андрійко наш уже школярик: іде з
портфеликом в руці,
А в ньому зошит й …..(букварик), пенал, і ручки, й олівці.
-
Ой, Степане, ой, Миколо, куди ти спішиш
так скоро?
-
Нема часу на розмову – поспішаю в рідну
…(школу).
33 маленькі гноми цей будинок
населяють –
Прочитати кожне слово нам
вони допомагають!
Придивіться до них ближче:
ось казки, а далі вірші.
Хто ж такий отой казкар? Це улюблений …(буквар).
ВПРАВА «
СТВОРЕННЯ ОБРАЗУ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА» / 10 хв /
Мета: розвивати вміння уважно слухати одне одного в умовах
безпосереднього спілкування, сприяти
усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та
у школі., мотивувати дітей до навчання.
Освітні галузі: мовно – літературні.
Діти за допомогою
набору слів складають образ
сучасного школяра.
Слова: школа, велосипед, олівці, розумний, школяр,
вихований, ранець, кубики, автомобіль, зошити, компютер, планшет,
доброзичливий.
ВПРАВА
«МІКРОФОН» - припущення дітей /10 хв/
Мета: розвивати мовлення, мислення; виховувати почуття
взаєморозуміння, поваги до однокласників, толерантності,
Освітні галузі: мовно – літературна, громадянська.
-
Ось сьогодні ми дізнаємося значення
слова спільнота та спробуємо зрозуміти, чим можна наш клас назвати спільнотою.
ВПРАВА
«ПОДАРУНОК ДРУГОВІ» / 10 хв /
Мета: за допомогою дорослих чи самостійно виготовляти виріб із
застосуванням знайомих технологічних операцій із конструкційними матеріалами,
дотримувати безпечних прийомів праці під час використання інструментів та
пристосувань.
Освітні галузі:
мистецька.
-
Розфарбуйте заготовані розмальовки
кульок різними кольорами , обріжте, прикріпіть до них ниточку та
подаруйте своїм друзям з інших груп.
-
Чи сподобалося вам робити подарунки
друзям і самому їх отримувати від інших?
Немає коментарів:
Дописати коментар