Дидактичні ігри та вправи

     
                         ВПРАВА «КРІСЛО АВТОРА» / 10 хв /

Мета: формувати навички активного слухання в умовах усного  спілкування, мотивування дітей до навчання.
Основні галузі: мовно – літературна.
       За бажанням  учні висловлюють свої враження  від перших кроків шкільного життя.

                        ВПРАВА «Я – ХУДОЖНИК» /10 хв /- робота  в групах
Мета: навчати взаємодії в парах та групах.
Основні галузі: мистецька.
         Намалювати  ілюстрацію до пісні.

                        ВПРАВА «ХВИЛИНА ЩАСТЯ» / 7 хв / - робота в парах
Мета: навчати взаємодії в парах та групах, розвивати вміння уважно слухати  одне одного в умовах безпосереднього  спілкування.
Основні галузі: мистецька, мовна.
-         Оберіть «хвилинку щастя» , яку б хотіли побачити на власні очі та виконайте до неї ілюстрацію.

                        ВПРАВА  « Я – ЕРУДИТ» / 5 хв / - розгадування кросворда
Мета: формувати навички активного слухання в умовах  усного спілкування, мотивувати дітей до навчання.
Основні галузі: мовно – літературна, математична.
1.     Місце , де навчаються діти (школа).
2.     Предмет для збереження та перенесення шкільних предметів (рюкзак).
3.     Річ, у якій записують класні та домашні роботи (зошит).
4.     Предмет, за допомогою якого креслять лінії  (лінійка).
5.     Предмет. Що використовують дорослі для обчислення (калькулятор).
6.     Предмет, яким пишуть у зошиті або блокноті (ручка).

                          ВПРАВА «МАЛЕНЬКІ ПИСЬМЕННИКИ» / 5 хв /
Мета: формувати навички активного слухання  в умовах усного спілкування.
Освітні галузі :мовно – літературна, мистецька.
-         Закінчіть рядочок вірша.
Я – школяр, розумний хлопчик,
Вивчив вже …(«Буквар») і рахую в стовпчик.
          Андрійко наш уже школярик: іде з портфеликом  в руці,
          А в ньому зошит  й …..(букварик), пенал, і ручки, й олівці.
-         Ой, Степане, ой, Миколо, куди ти спішиш так скоро?
-          Нема часу на розмову – поспішаю в рідну …(школу).
      
        33 маленькі гноми цей будинок населяють –
        Прочитати кожне слово нам вони допомагають!
        Придивіться до них ближче: ось казки, а далі вірші.
        Хто ж такий отой казкар? Це  улюблений …(буквар).

           ВПРАВА « СТВОРЕННЯ ОБРАЗУ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА» / 10 хв /
Мета: розвивати вміння уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування, сприяти  усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі., мотивувати дітей до навчання.
Освітні галузі: мовно – літературні.
        Діти  за допомогою  набору слів складають образ  сучасного школяра.
     Слова:  школа, велосипед, олівці, розумний, школяр, вихований, ранець, кубики, автомобіль, зошити, компютер, планшет, доброзичливий.

                  ВПРАВА «МІКРОФОН» - припущення дітей /10 хв/
Мета: розвивати мовлення, мислення; виховувати почуття взаєморозуміння, поваги до однокласників, толерантності,
Освітні галузі: мовно – літературна, громадянська.
-         Ось сьогодні ми дізнаємося значення слова  спільнота та спробуємо зрозуміти, чим можна  наш клас назвати спільнотою.

                 ВПРАВА «ПОДАРУНОК ДРУГОВІ» / 10 хв /
Мета: за допомогою дорослих чи самостійно виготовляти виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із конструкційними матеріалами, дотримувати безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.
Освітні галузі:  мистецька.
-         Розфарбуйте заготовані розмальовки кульок різними кольорами , обріжте, прикріпіть до них ниточку   та подаруйте своїм друзям з інших груп.
-         Чи сподобалося вам робити подарунки друзям і самому їх отримувати  від інших?



Немає коментарів:

Дописати коментар