Сюжетно –
рольова навчальна гра на тему
«Я – МАНДРІВНИК»
Мета:
закріплювати вміння виконувати
арифметичні дії та розв’язувати різні
життєві проблеми; учити висловлювати свою думку, взаємодіяти з
однокласниками; формувати навички дослідницької роботи, уміння робити висновки за результатами досліджень,
узагальнювати набуті знання, використовувати їх у повсякденному житті;
розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати бажання більше знати
та вміти.
Освітні галузі: математика; соціальна і здоров’язбережувальна; мовно – літературна;
природнича; мистецька; фізкультурна.
1.ДЕННА ЗУСТРІЧ
1.Вітання Кожному дню – безхмарного неба,
Кожній дитині веселощів треба.
Кожній дитині веселощів треба.
Нехай усміхаються люди щодня.
Доброго дня!
Доброго дня!
- Привітаємо одне одного: «Доброго дня ,
Артемчик, я рада що ти сьогодні нами. Мені подобається з тобою грати в ігри».
2. Гра «Вирушаємо в політ»
- На чому ми вирушаємо в
захопливу подорож? Відгадайте!
(Загадуються
загадки про транспорт)
3. Обмін інформацією.
- Чи
часто ви подорожуєте?
- Яка подорож найбільше запам’яталася?
2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ
3.РОБОТА НАД ТЕМОЮ
1.Технологія «Незакінчене речення»
Вихователь пропонує дітям по
черзі висловлювати власні міркування, продовжуючи речення «Я люблю
подорожувати, бо….»
2. Вправа «Відгадай»
- Я хочу запропонувати вам сьогодні подорож. Куди? Відгадайте!
- Відшукайте Одесу на карті міст України.
- Яким видом транспорту дістанемося до Одеси найшвидше?
3 . Гра «Підготовка до подорожі»
3 . Гра «Підготовка до подорожі»
- Перегляньте речі, що вам пропонують узяти з собою, подорожуючи до моря.( Купальний костюм, зимова куртка, ласти, окуляри , покривало, рукавички, компас, термос). Які речі зайві?
МЕТОД «ПРЕС»
1. Я вважаю, що…
2. Тому що…
3. Наприклад…
4. Отже…
Скільки таких речей?
Скільки таких речей?
5.Гра «Придбання квитків»
- Зараз ми маємо придбати квитки Квиток коштує….(8, 7, 9, 13 , тощо)
гривень. Здійсніть оплату. (Учні отримують ксерокопії паперових купюр національної валюти та здійснюють оплату.)
-
У квитках учні вписують: прізвище та ім’я,
дату вильоту дату повернення назад,
місто вильоту та місто прильоту, час відправлення та час прибуття, кількість
пасажирів та вибирають клас, обслуговування (дітям слід нагадати, що від класу
залежить вартість квитка). Проходять перевірку
квитків і вихователь знайомить учнів зі
схемою розташування посадкових місць та просить дітей відшукати на схемі своє
місце і замалювати відповідний квадратик. Політ триватиме одну годину. Тому
пропоную вам ознайомитися з містом , до якого ми летимо.
5.
Методика «ДЖИГ – СОУ»
1.
Учні
класу об’єднуються в групи. Кожен учень має певний номер.
2.
Кожен
текст читає певна експертна група, сформована за однаковими кольоровими картками.
3.
Учні
читають свої тексти, готуючись повідомити їхній зміст своїм товаришам у
постійних групах.
4.
Експерти
повертаються до постійної групи і
розповідають, про що вони прочитали.
5.
Перевірка
засвоєння змісту в цілому всіма учнями.
6.
Перегляд
відеоролика «Чому в морі вода солона»
(Для проведення
досліду необхідно мати: 2 склянки з водою, 2 шматочки морквини, ложку та сіль).
Інструктаж
щодо проведення досліду
1. Налити воду в обидві склянки.
2. В одну склянку
покласти столову ложку солі,
розколотити.
3.В обидві склянки
покласти по шматочку моркви.
4.Поспостерігати за
ними. Що помітили?
5.Зробити висновок.
8. Рубрика «Морська тематика»
- Далі
нас чекає прогулянка морем. Ми вирушаємо
на морський причал.
- Але тут так багато морського транспорту. На
якому ми з вами подорожуватимемо? Ось підказка – наш вирушає від пірсу №2.
(Робота біля дошки, знаходять морський пірс математичними діями).
9.
Розучування гри «У море гоп!»
Дві шеренги дітей ,
одна напроти одної на відстані півтора
метри. Це «береги» , а місце між шеренгами – «море». Ведучий дає сигнал:
-
У
море гоп! – усі біжать вперед.
-
На
берег гоп! – усі біжать назад
Часто ведучий повторює команду кілька разів. Усі повинні
стояти на місці. Той, хто біжить назад, - залишає гру. Гра триває доти, поки з
однієї шеренги не вийде останній
гравець.
4.ПІДСУМОК ГРИ.
Релаксація
1. У подорож я хочу
вирушити з ….
2. Я з родиною
подорожував…
3. Подорож моєї
мрії…..
Немає коментарів:
Дописати коментар